اطلاعات جامع و تخصصي دنياي موسيقي اطلاعات جامع و تخصصي دنياي موسيقي .

اطلاعات جامع و تخصصي دنياي موسيقي

مروري بر بيوگرافي فرزاد فرزين (بخش اول)

فرزاد فرزين (متولد 3 تير ماه سال 1360 در تهران) خواننده موسيقي پاپ و هنرپيشه است. او فارغ التحصيل رشته مديريت صنعتي از دانشگان آزاد است. سپس به دليل صداي خاصي كه داشته به هنر روي آورده و در كلاس هاي آواز شركت كرده است. ويژگي اصلي فرزاد فرزين اجراي كنسرت‌هاي نمايشي همراه با پرفورمنس هاي جالب است كه وي را از ديگر خوانندگان متمايز مي‌كند. او تك پسر خانواده است و يك خواهر بزرگتر به نام نيلوفر دارد. در زمان بچگي چون خواهرش كلاس پيانو ميرفت كيبورد موسيقي داشت و به فرزاد اجازه نمي دادند از كيبورد خواهرش استفاده كند، اما بعدها متوجه شدند كه استعداد دارد و او را نيز بايد ميفرستاند كلاس. پدرش مشاور وزير راه و ترابري است كه البته بازنشسته شده است و مادرش نيز هم رئيس ثبت احوال بوده و الان بازنشسته شده است. تيم مورد علاقه فرزاد فرزين پرسپوليس است وي همچنين تيم هاي بارسا و رئال را نيز دوست دارد. فرزاد فرزين سال ۱۳۹۰ وقتي ۳۰ سال سن داشت با خانم “شيوا كاكاخاني” ازدواج كرد و به جرعه متاهلين پيوست.


برچسب: فرزاد فرزين، فرزاد فرزين بيوگرافي، فرزاد فرزين در سريال مانكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۷:۳۵ توسط:شادي موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

بهترين مارك سشوار حرفه چي بخرم؟

با وجود لحن خودماني سؤال سشوار خوب چه ماركي بخرم اين سؤال گاهي به‌اندازه‌ي يك سؤال درسي به تحقيق نياز دارد!

ما در اين مقاله اين كار را براي شما انجام داده‌ايم.

با شيك فامهمراه باشيد.

 

جواب سؤالِ سشوار خوب چه ماركي بخرم

جسارتاَ اجازه بدهيد قبل از جواب دادن به اين سؤال از شما بپرسيم كه آيا قابليت‌هاي فنيِ سشوار مورد نياز خود را مشخص كرده‌ايد؟

بهتر است ابتدا و پيش از رفتن به سراغ انواع برندهاي سشوار، اول نوع سشواري كه جوابگوي نيازهاي شما است را براي خودتان مشخص كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۲:۴۹ توسط:شادي موضوع: عمومي نظرات (0)

هنگام خريد داكت اسپليت گرين تاسيسات دات كام به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

قيمت شارژ گاز داكت اسپليت گرين

داكت اسپليت گرين و تعيين قيمت شارژ گاز داكت اسپليت گرين به عوامل مختلفي بستگي دارد و يك تعميركار تا زماني كه دستگاه را از نزديك نبيند نمي‌تواند برآورد كاملي از قيمت انجام دهد.

1- لوله‌هاي گرين كولر گازي يا داكت اسپليت شما ممكن است نشتي داشته باشد، بنابراين لازم است قبل از شارژ گاز اسپليت داكت، نشتي را كشف و برطرف كنيد. بنابراين هزينه نشت و رفع آن در صورت نياز مي‌تواند بر قيمت تأثير بگذارد.

2- مهم‌ترين فاكتور در قيمت شارژ گاز داكت اسپليت گرين شما ميزان گاز مورد نياز دستگاه شماست. ممكن است يك دستگاه به شارژ كامل گاز يا مقدار كمتري نياز داشته باشد. اين قبل از انجام كار توسط تعميركار اندازه گيري مي‌شود و به شما اطلاع داده مي‌شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۱:۱۴ توسط:شادي موضوع: عمومي نظرات (0)